Soojendus
Nagu iga jalgpalli või noole mängu puhul on hea alustada mõne soojendusega. Iga mängija teeb paar pealelööki, et paremini mängu olemust mõista. Skoori soojenduse ajal ei jälgita.
Kõrgeim skoor
Iga mängija sooritab 3 pealelööki. Võidab mängija, kelle punktiskoor pärast kolme lööki on kõige suurem.
Ring peale
Iga mängija sooritab järjest 3 pealelööki, sealjuures proovides märklaual saada pihta järjest suurenevatele numbritele (1-20, viimane löök peab tabama märklaua keskpunkti). Võidab see, kes esimesena teeb tervele märklauale ringi peale.
Suurem kui eelmisel
Igal mängijal on 1 võimalus teha pealelöök, mille punktitulemus on suurem, kui eelmisel mängijal. Igal mängijal on 3 elu ja mäng kestab, kuniks kõik mängijad on elimineeritud. Oletame, et esimese mängija pall maandub 8 peal, siis järgmise mängija skoor peab olema kas 9 või suurem. Kui tulemus on väiksem, siis läheb 1 elu kaotsi.
Sama mängu saab mängida ka vastupidiselt, et tuleb skoorida väiksemad punktid.
301
Mängija sooritab järjest 3 pealelööki ja hakkab 301-st lahutama oma löödud punkte. Võidab see, kelle skoor esimesena nullini jõuab. Põnevuse tekitamiseks võib kehtestada lisareegli, mille kohaselt peab mängija viimase löögiga punktiskoori täpselt nulli saama. Kui viske summa on suurem, kui vaja täpselt nulli saamiseks, siis jäävad punktid samaks, kui olid enne viimase ringi viset.
NB! Kõiki mänge võib mängida ka väravavahiga Kõiki mänge võib mängida jalgpalli penaltiseeria stiilis või käega visates